Komplotter och ny kändisspotting?

Riksidrottsnämnden kommer tvärtemot vad som tidigare sagts alltså behandla Bajens överklagan om Davies och Paulses avstängningar innan kvällens match mot BP. Om nämnden får för sig att skjuta upp beslutet kan de båda medverka ikväll, något som sannerligen kan behövas. Det lär väl knappast hända att avstängningarna hävs helt, men om de inte tar bort åtminstone en match på Paulse och två på Charlie kommer jag, till min Djurgårdsflickväns stora förtret, börja hävda att RIN gått med i komplotten för att få ut Bajen ur allsvenskan...

-------

Ibland blir man bara så trött... Vad fick man höra när man vid frukosten i morse tittade på svt-sporten?

"Nu växer krisen i Hammarby. Lasse Eriksson får lämna sin post"

"Nu växer krisen"?! Varför tror dom Lasse Eriksson får gå? Han sägs ju upp just för att klubben ska kunna ta sig ur den ekonomiska krisen. Suck, svensk sportjournalistik...

-------

Tror förresten jag såg Roberto Donadoni kliva av bussen vid Flemingsbergs centrum i förmiddags. Det som möjligtvis skulle tala för att det inte var Napolis tränare jag faktiskt såg var att han bar en gult rutig kavaj som inte riktigt var av italienskt snitt. Sedan hade han även en frisyr som var aningen längre än den jag minns Donadoni ha. Hmm...nåja, Robertos okände tvilling var det hursomhelst. Sinnessjukt lik!

------

Kämpa Hammarby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0